هزینه های خدمات در شرکت شما چگونه محاسبه می شود؟
هزینه ها بصورت بروز با توجه به تغییرات قیمتی در مواد اولیه آزمایشگاهی لحاظ میشود سعی شرکت ما برآن است قیمت مناسبی را به محققان ارائه کنیم، درصورت سوال در مورد هزینه میتوانید به شبکه های اجتماعی شرکت پیام دهید و علاوه برآن مشاوره نیز دریافت کنید.
شرایط آموزش خصوصی و شرکت در کارگاه ها به چه صورت می باشد؟
با توجه به نیاز روز افزون اموزش تخصصی در حوزه علوم آزمایشگاهی و علوم پایه نیاز است افراد سطح توانایی خود را بالا برده از این رو شرکت ما با برگزاری کارگاه های تخصصی درکنارمحققان و دانشجویان گرامی خدمت رسانی میکند.
چه امکانات خدماتی در مجموعه شما وجود دارد؟
امکانات خدماتی شرکت گسترده میباشد شما میتوانید از قسمت لیست خدمات در صورت وجود ،خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید و با واحد پشتبانی برای فرایند ارسال و هزینه ها و دیگر مشورت و راهنمایی ها صحبت کنید.
کیفیت و کمیت خدمات شما به چه صورت است؟
شرکت ما با ارائه خدمات بروز به کمک محققین گرامی میاد تا الان میتوان با افتخار گفت همه افراد یا نهاد هایی که پروژه به دست ما سپرند از رضایت بالای خدمات شرکت رضایت داشتند. امید است با گسترش خدمات بتوانیم گامی مهم در پیشرفت کشور قدم برداریم.
آیا امکان حضور در آزمایشگاه در زمان انجام آزمایش ها وجود دارد؟
خیر. به دلیل تعدد خدمات و محدودیت کارشناسان و تاثیر نامطلوب بر عملکرد پرسنل امکان حضور در آزمایشگاه وجود ندارد با اینحال آزمایشگاه با ارایه کامل پروتکلها و روشهای کار و نیز بسته های آموزشی به آموزش روشهای مورد استفاده در آزمایشگاه کمک خواهد نمود .
آیا امکان دریافت روش کارهای عملی وجود دارد؟
بله.کلیه روش کارهای عملی با جزیات روش تحقیق شامل مواد مصرفی، مقادیر استفاده شده، کیتهای مورد استفاده، نحوه تهیه بافرها و مواد در اختیار محققین قرار خواهد گرفت
نحوه انتقال نمونه به آزمایشگاه چگونه است؟
در وبسایت شرکت در منوی اصلی در بخش "روش ارسال نمونه به آزمایشگاه" در خصوص نمونه گیری بافت ها، نحوه جمع سلول و نمونه های مایعات بیولوژیک برای هر تست به طور کامل شرح داده شده است.
نمونه های موجود در آزمایشگاه تا چه زمانی قابل نگهداری هستند؟
کلیه نمونه های قابل نگهداری شامل بافت و سلول و نیز بلوکهای پارافینی در شرایط مناسب مانند فریزر 70- تا 6 ماه در آزمایشگاه نگهداری می شوند و پس از 6 ماه عودت یا حذف نمونه ها پس از اتمام آزمایش و ارائه ی نتایج با اطلاع محققین محترم انجام می گردد.
آیا امکان خرید کیت، پرایمر، آنتی بادی مربوط به طرح های تحقیقاتی محققین یا استفاده از مواد مصرفی آنها وجود دارد؟
بله، درصورت نیاز به هرنوع ماده ای شرکت بصورت نو و کاملا بسته بندی شده مواد،وسائل و تجهیزات را در اختیارتان قرار میدهد.
نحوه ثبت سفارش در سایت و اطلاع از پیشرفت کار چگونه است؟
روش ثبت سفارش در وبسایت شرکت و در گزینه "راهنمای ارسال نمونه به آزمایشگاه" با جزیات توضیح داده شده است. کلیه اقدامات انجام شده و ارتباط با مشتری شامل اخذ سفارش، شروع آزمونها، تسویه حساب با آزمایشگاه، ارایه فرمهای مربوطه و اصلاحات مورد نیاز احتمالی محققین از طریق پنل کاربری صورت خواهد گرفت.
آیا امکان ارسال نتایج قبل از تسویه حساب به آزمایشگاه وجود دارد یا خیر؟
خیر. به دلیل انجام امور مالیاتی و حسابداری در زمان تسویه فاکتورها امکان پرداخت پس از ارسال نتایج وجود ندارد.